1 Mart 2018 Perşembe

BLOGGER TAKİP ETKİNLİĞİ

 Yepyeni bir blog keşif etkinliği başlatıyoruz.Etkinliğimizin bir süresi yoktur bir yıl, iki yıl sonra bile gelseniz kabulümüzdür. Biliyoruz ki hala bloğuna önem veren ve onu geliştirmek için çabalayan fakat takipçisi sayısı artmadığı için üzülen çok sayıda arkadaşımız var. Bizde instagramda çok moda olan takip etkinliklerinden etkilenerek bloggerlar için blog takip etkinliği yapmaya karar verdik.

Yapacağınız işlemler son derece basit ve etkili, kurallara herkesin uymasını rica ediyorum. Bu şekilde etkinliğimiz başarıya ulaşabilir. Blogları takip ettikten sonra bile birbirimize ziyaretlerimizi sürdürürsek tıklanma, yorum sayımız artar ve site trafiğimiz olumlu yönde etkilenir.

Gelelim kurallara:

-Aşağıda linkleri bulunan bloglara tıklayıp izleyiciler bölümünden yani GFC butonundan  takibe alalım.O bloglarda bulunan bu yazıyı bularak altına yorum yazalım.Bu şekilde bütün arkadaşlarımız sizlere geri dönüş sağlayacaktır.Geri dönüşler anında olmayacaktır çünkü herkes vakit bulup da her gün internete giremeyebiliyor fakat mutlaka bir kaç içinde bütün arkadaşlar takibe alarak bloglarınıza yorum yapacaktır içiniz rahat olsun.

Yorum yapan diğer arkadaşlarında bloglarına giderek "Büyük Blog Takip Etkinliğinden geldim."diyerek yorum yaparsanız eminim bütün arkadaşlar bir kaç gün içinde geri dönüş yapacaktır.
Ayrıca bu yazının tümünü bozmadan sadece en alt kısma kendi bloğunuzun linkini ekleyerek bloğunuzda yayınlayabilirsiniz. Böylece daha çok kişiye etkinlik yayılır ve sonradan paylaşanların sayfalarında sizin de adınız görünür, bir tür blog takip zinciri oluşur.

-Bu yazıyı Google Plus'da da paylaşalım yani +1 yapalım ki bir çok blogger yazımızı görsün daha büyük kitlelere ulaşabilelim.

Ve gelelim linklere:





5-http://www.idilob.com/  Word press tabanlı site mail abonesi olalım lütfen.

6-http://yelizinkesifleri.com/  Word press tabanlı site mail abonesi olalım lütfen.









Lütfen wordpress bazlı olan sitelerimize e-mail ile abone olalım çünkü bu tür sitelerde izleyiciler butonu olmuyor.

Büyük blog takip etkinliğimize  her türlü blog davetlidir.Sonuçta birbirimizden öğrenecek çok şeyimiz var.Blog keşif etkinliği,blog takip etkinliği, takip etkinliği hepimize yararlı olur umarım. Sevgiler...

37 yorum:

  1. Bloglar güçlensin. 😇😇 Birlikte büyümeye..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de güçlensin. Birlikten kuvvet doğar.:)

      Sil
  2. Büyük blog takip etkinliğinden geliyorum. Sizi de takipteyim. Herkesi bloğuma bekliyorum . https://www.tozluayna.com

    YanıtlaSil
  3. Heyttt be kim tutar biziii:) :)

    YanıtlaSil
  4. Takipteyim sizi.Ben anlamadım bazı yerlerde ismim var bazı yerlerde yok.Bazı isimleri de liste de göremiyorum. Sanki bu liste birazcık kopuk mu olmuş ne? 😉😃

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler:) Etkinliğe katılmak için yazıyı kopyalayıp en altta kendi bloğunu ekleyebileceğimi biliyordum. Ben de en son okuduğum etkinlik haberinden sonra kopyalayıp yayınladım. Güncel halini nereden bulabilirim bir bakayım bakalım.:)

      Sil
  5. Çok güzel bir etkinlik ,takibe aldım. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. Etkinlik katılımınız için teşekkür ederiz. Bol katılımlı olsun :)

    YanıtlaSil
  7. Hep birlikte daha güçlüyüz canım.
    Sevgiler 😍

    YanıtlaSil
  8. Seni takipteyim canım güzel bir etkinlik bende beklerim bayanları :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Güzel bir etkinlik gerçekten.

      Sil
  9. Merhaba :) Büyük Takip Etkinliğinden geliyorum :)

    YanıtlaSil
  10. Şeref verdin etkinliğimize canım

    YanıtlaSil
  11. güzel bir etkinlik gerçekten, sevgiler:)

    YanıtlaSil
  12. Büyük Blog Etkinliğinden geldim . ben de beklerim :) www.sansbocegi.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz. En kısa zamanda ziyaret edeceğim.:)

      Sil
  13. Ne kadar güzel bir etkinlik olmuş :) yaşasın bloglar o zaman kim tutar bizi :)

    YanıtlaSil
  14. Öncelikle Büyük Blog Takip Etkinliği katılımınız için teşekkür ederim...7.sıradaki masalcıanne etkinliğimize dahil değil.Listeden çıkartır mısınız lütfen? Toplam 15 blogger olacak. 16.sıraya kendi sayfanızı yazacaksınız. Gerekli düzenlemeleri yaparsanız sevinirim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim. Tabii ki gerekli düzenlemeyi yaparım. Teşekkürler:)

      Sil
  15. ne güzel işte çoğalıyor arkadaşlarımııız :)

    YanıtlaSil
  16. Gerçekten müthiş bir etkinlik :)

    YanıtlaSil
  17. Bende katıldım. Herkesi beklerim😊

    YanıtlaSil
  18. Büyük blog takip etkinliğinden geliyorum ve herkesi bekliyorum
    berlin7586.blogspot.com

    YanıtlaSil