21 Haziran 2018 Perşembe

KİTAPLAR KALBİMDEN VURUR | MİM

 Sevgili İlkay Özgür arkadaşımız kitap kokulu bir mim ile beni mimlemiş. Ben de kitap kokusu almışken gereğini yapayım dedim her ne kadar biraz gecikmiş olsam da. Kendisine teşekkür ederim...

- Okumayı size sevdiren ne oldu?
Ağabeyim ilkokula başlayınca eve geldiğinde annem tekrar yaptırırdı. Onunla birlikte çalışa çalışa okuma- yazma öğrendim. Sanırım ağabeyimin ilk kitapları bana okumayı sevdirdi. Tabii bir de annemin desteği..

- Hiç bir kitabı sayfalarını çevirerek biriyle okudunuz mu?
Minik kızımla birlikte okuyoruz. Sayfaları birlikte çevirmekle kalmayıp aynı kitabı birkaç kez üst üste okuyoruz.:)

- Yolculuğa giderken yanınıza kaç kitap alırsınız?
Kızıma aldığım kitapları saymazsak bir tane kitap alırım genelde. Biterse gittiğim yerde almak istediğim kitapları alırım.

- Asla okumam dediğiniz kategori nedir?
Asla, asla dememeye çalışırım aslında. Ama kan gövdeyi götüren cinsten kitapları, gerilim tarzı olanları pek okuyamıyorum. Ama bu hiç okumam demek olmuyor tabii...

- Kitapları renklerine göre mi, alfabeye göre mi sıralarsınız?
Boy sırasına göre dizerim genelde. Aynı yazarın kitaplarını da yan yana koymayı severim.

- Okurken size eşlik edecek bir hayvan ister miydiniz?
Elimin altında pek birşey bulunmasını istemem.

- Bookstagram olarak kendi stilinizi oluşturduğunuzu düşünüyor musunuz?
Bookstagram değilim. Ama blog için kendi stilimi yansıttığını düşünüyorum.

Bu arada yapmak isteyen herkesi mimliyorum. Tabii yapmayan kalmışsa... Sevgiyle kalın.:)

34 yorum:

  1. En güzel kişiyle birlikte hayat boyu okumalarınız olsun inşallah.

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel mim, benim de yazılacak listem de :) Ama minik kızınla okuma cevabına bayıldım, ben de yeğenimle okuyorum çok da zevkli oluyor :)

    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seninkini de merakla bekliyorum.Çocuklarla kitap okumak ayrı keyifli.:)

      Sil
  3. Zevkle okudum canım. Bol okumalı, kitap kokulu günlerin artarak devam etsin inşallah :))

    YanıtlaSil
  4. Ben de asla okumam diyemem.

    Birisiyle birlikte kitap okuma kısmına biz annelerin vereceği cevap hep aynı, ne güzel :)

    YanıtlaSil
  5. Ben de kızlarımla bazı masal kitaplarını belki de yüzlerce kez, hatta kahramanlarını canlandırarak beraber okumuştuk. Aklıma o günler geldi.

    YanıtlaSil
  6. Daha nice güzel kitaplar okuman dileğiyle canim benim sevgiler 😊❤

    YanıtlaSil
  7. Bende renk sırasına göre dizerim :D

    YanıtlaSil
  8. Ne tatlı kızımla okuman 😊

    Çok güzel bir mim olmuş, eline sağlık 😊

    YanıtlaSil
  9. Seni okurken ben de kendi cevaplarımı yanıtladım. Yaşasın kitap okumak..

    YanıtlaSil
  10. Ben de kitap türleri için asla diyemem, zaman zaman hiç okumam dediğim şeyleri bile okuyorum. Hatta lisedeyken test kitaplarının önsözlerini de okurdum. :D Minik kıza selamlar :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Test kitaplarının önsözünü okumanız ilginçmiş.:) Minik kızıma selamınızı ileteceğim, teşekkürler.:)

      Sil
  11. Okumasi zevkli bir yazi olmus ve Insallah kizinizla daha nice sayfalari birlikte cevirirsiniz. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Umarım dediğiniz gibi olur.:)

      Sil
  12. Kendinden büyüklerin yeri ayrı oluyor biraz. Kan gövdeyi götürünce kan tutuyor beni. Çok teşekkür ederim.:)

    YanıtlaSil
  13. Gerilim candır :) Seyahatte hiç tek kitap aldığım olmadı maalesef. En az 2 kitap :) Güzel mimdi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Keyifli okumalarınız olsun.:) Teşekkür ederim.

      Sil
  14. cevaplarınızı keyifle okudum, gerçekten blogunuzun çok hoş bir tarzı var, keyifle takip ediyoruz, elinize sağlık, sevgiler:)

    YanıtlaSil
  15. ay evet bir stilin var ve benceeee seeen biraz öykücü biraz da nostalji seviyon. ay bi de heidi var tabisideee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim.Evet,hepsinden bir parça seviyorum. Karıştırınca birşeyler çıkıyor.:)

      Sil
  16. Gerilim kitaplarını yada filmlerini bende sevmiyorum çünkü nedense kafama takarım en güzeli kişisel gelişim yada komedi olacak bana da.Güzel bir yazı olmuş kalemine sağlık şeker.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz gülümseten şeyler arıyor sanırım insan. Teşekkür ederim.:)

      Sil
  17. Merhaba;
    Teşekkür ederiz.
    Bizden de size selamlar...

    YanıtlaSil
  18. Çok güzel bir mim etkinligiymiş bu,cevaplar da harika:)Ben de gerilim tarzı pek okuyamıyorum.Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, güzel bir mimdi. Teşekkür ederim.Yapmadıysanız siz de yapın. Sevgiler:)

      Sil
  19. Güzel bir mim olmuş :) Blog keşif etkinliğinden geldim, bana da beklerim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim.:) Hoşgeldiniz,en kısa zamanda ziyaretinize gelirim
      :)

      Sil