23 Ekim 2022 Pazar

İYİ Kİ

 Demir almayı bekleyen bir sandalcı
Etrafta şafak hazırlığı
Ve perdeye yansıyan küçük bir kız çocuğunun çığlığı...
Bugün günlerden bilmem ne
Ayın kaçı diye sormuyorum bile
Kaçan kaçmış, göçen göçmüş ne çare
Rüstem amca kepenk kapatıp dönmüş baba evine
Asiye teyze üç çocuğuyla kira derdinde
Kapının önünde yalınayak çamurda oynayan minik bir serçe
Hastalanacağını düşünmüyor bile
Ana yüreği ise peşinde
Köşedeki balıkçının ağına düşmemek için kaçan palamutlar
Hepsi bir kuytuda saklanmaktalar
Sonra kulağıma çalındı bir melodi
Rüzgar sesine karışmış hafif bir müzik sesi
Bu seste buldum kendimi
İyi ki...

15 yorum:

  1. Çok içten olmuş, kalemine sağlık. 🌺🌷

    YanıtlaSil
  2. Dizeler öyle güzel ki her hayat yaşanmışlıklarıyla canlandı gözümde.
    Yüreğinize sağlık ❤

    YanıtlaSil
  3. Çok çok güzel. Yüreğine sağlık. Epeydir yoktun sanki :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Son zamanlarda hep bir koşuşturmaca vardı. Bir türlü yazı yazamıyordum. Artık daha fazla zaman ayırabilmeyi umut ediyorum.:)

      Sil
  4. güzel eveet :) didimde foçada bu anlattığın sahneleri gördüm akşamları balıkçılar giderken ve sabah dönerken :)

    YanıtlaSil
  5. İyi ki:) Teşekkür ederim...

    YanıtlaSil
  6. Hayattan minik kesitler... Cok güzeldi ☺️

    YanıtlaSil