28 Kasım 2018 Çarşamba

ARAPSAÇI

 Çok kıymetli edebi bir arşivi olan değerli bir yakınımın bir şiirini paylaşıyorum. Bugüne kadar kimseyle paylaşmadığı eserlerinin arasından bu şiirini hoş bir sohbet esnasında uzun ikna uğraşlarımız sonucu bizimle paylaşmıştı. Kendisine paylaşımından dolayı teşekkür ediyor ve bu paylaşımın diğer çok kıymetli olduğunu düşündüğümüz eserlerinin de bir blog veya bir kitap vasıtasıyla okurlarla buluşmasına vesile olmasını diliyorum...

ARAPSAÇI

Sözlerimedir nefretim     
Söyleyemediğim hınç hınç
Unutup gittiğim
Aşk aşk hatırlanmadan
Adını haykıramadan bir kerecik
Bıraktığım öylesine
Sevgileredir sevgim
Kara kara düşündüğüm
Rüyalarımda öptüğüm
Sevgilimdir aklımda
Göz ucundan bakan
Sözcük sözcük akan
Bir nehir kenarındayım sanki
Kapılmışım akışına
Zorba hislerden uzak
Kalbimin içinde tutsak
Zindanlardayım;
Yerin bin kat dibinde...
Duman duman içtiğim
Sigaramlayım...
Yapraktım kimi zaman
Tek tek düştüm
İstanbul parklarında yerlere
Gezdiğim yalnız
Tozduğum rüzgardım
Meltem meltem sıcacık
Baharların arasındayım
Arşa giden
Ölümdüm...
Ruhtum cennette
Ve cehennemdeydim zebani
Şiirdim mısra mısra
Satırlarca yazdığım
Duygulara kapıldığım çaresiz
Dimdik ayaktaydım lakin
Düşünürken an be an
Zamanlardayım kaybolmuş
Yitirilmişim geçmişte
Anıydım hatırlanan
Gözyaşlarıyla dökülen
Acı, tatlı, hoş, boş...
Doldum tepeleme
Boşalmak istercesine
Hıçkırıktım..
Damla damla yerlerde
Ayaklar altında ezilen
Yeni yetişen goncaydım
Kızıl kandım damarda
Hayatın somutundan soyutlanmış
Akarcasına...
Şairdim, sonunda
Yazı yazı bendim
Bazı bazı sen...

Bircan İPEK

22 yorum:

  1. çok güzel bir şiir..teşekkürler...sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. çok güzel gerçekten, iyi ki paylaştınız, teşekkür ederiz:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmenize sevindim. Yorumunuz için teşekkürler...

      Sil
  3. çok teşekkür ederiz şiir için :)

    YanıtlaSil
  4. Ne kadar güzel, paylaşmana çok sevindim :))

    YanıtlaSil
  5. Şairimizin yüreğine sağlık 🙂👏👏👏💙
    Şiir yazmak özel bir yetenek ve duygu taşması gerektiriyor. Şiir üretmeye devam etmesini dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biz de üretmeye devam etmesini diliyoruz... Yolu açık olsun.

      Sil
  6. hüzünlü ve güzeeel. sen de iyisin ama de miii :)

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel bir şiir, paylaşım için teşekkürler..

    YanıtlaSil
  8. Bence bu dostunuza cesaret aşısı mı yaptıracaksınız yoksa cesaret şurubu mu içireceksiniz bir an önce yayınlamaya hazırlamaya bakın derim. :)

    YanıtlaSil
  9. Bircan İpek'i kutluyorum.. çok kıymetli satırlardı benim için.. teşekkür ediyorum paylaşimınıza 👍🌹

    YanıtlaSil
  10. çok güzel hüzünlü aynı zamanda :)

    YanıtlaSil