3 Mart 2017 Cuma

ÖZLEMEK GÜZELDİR

Özlemek nedir bilir misiniz?

Şeker, çayın içinde eriyip yok olmayı göze almıştır özlediği için.

Pervane, ışığa koşarken; yanmayı göze almıştır özlediği için.

Mektup bir daha yazılmamayı göze almıştır bir kez olsun özlediğine ulaşabilmek için.

Özlemek nedir bilir misiniz?

Kuş kafesten, fare kapandan, insan da esaretten kaçmanın yollarını arar özgürlüğünü özlediği için.

Seven sevdiğini, sevilen de sevenini  arar sevmeyi özlediği için.

Hasta sağlığını, yolcu son durağını arar, kavuşmayı özlediği için.

Yağmur toprağı, toprak da yağmuru arar, birbirlerine can olmayı özledikleri için.

Kitap ayracını, ayraç kitabını arar, okunmayı özlediği için.

Gözler, kahveyle pişen dostlar arar, yürekler birbirini özlediği için.

Velhasıl kelam özlemek her şeye rağmen güzeldir, sonunda vuslat gerçekleştiği için..

27 yorum:

  1. Herkes sevdiğine kavuşsun :) Tatlı özlemler yine olsun ama acı olmasın :)

    YanıtlaSil
  2. Özlemenin güzelliğini, örneklerle vermen çok hoşuma gitti. Kutlarım. Hepsinde bir umuda ulaşma isteği ve tutkusu var. Düşüncene kalemine sağlık. Sevgiler Ebemkuşağı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umutlar, insanı hayata bağlıyor.O yüzden güzel şeyler umut etmeyi seviyorum.Güzel şeyleri ya da güzel insanları özlüyorum.Özleyince kavuşuyorum.Sevgiler:)

      Sil
  3. Her özlem bedeli ödenirse vuslata dönüşür demektesiniz...ya erimek ya yanmak yanda candan geçmek. Çok güzel olmuş. özlediğimiz tüm duygulara dokunmuşsunuz. derin düşünen bir kalbin kaleme dökebileceği şeyler, bir hayli azaldı da böyle düşünceler. alıp götürdü yine bizi kaleminiz, şemin ateşine savurdu vesselam:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizin de duygularınız tamamlayıcı olmuş.Çok teşekkür ederim güzel yorumunuz için:)

      Sil
  4. Özlem benim 😃 adım özlem yani 😃

    Adımdan çok memnunum.Çünkü insanın içine kadar işleyebilen en güzel duygulardan biridir özlemek.Yarayan kana olur bazen.Bazense çözümlü soru.Ama şimdiki zamanda hep acıdır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Araya girdim, ikinizden de özür dilerim. Özlem Prenses'in annesi'.Ne güzel ismin varmış :)

      Sil
    2. Adınız da güzelmiş.😃Özlediklerimiz hep tatlı olsun o halde.Tıpkı sizin gibi:)

      Sil
    3. Sizi aramızda görmekte güzel.:)

      Sil
    4. Ebemkuşagı tesekkr ederim o senin tatliligin nasil bakarsan öyle görürsn 😃 aahh ece ablacm o nasil söz her zaman gir sen aramiza 😃 evet ablamlar koymus benim adımı.Kazanın dibiyimde ben 😃

      Sil
  5. Kavuşmayla sonuçlanmayan özlemlerimiz olmasın hiç :))

    YanıtlaSil
  6. Ne kadar güzel tarif etmişsiniz gercekten yazdıklarınızı ilgiyle ve severek okuyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim güzel düşünceleriniz için.

      Sil
  7. Merhaba bu yazı için ellerine sağlık birlikte eşlestik ya sana google+ mailine attım bakarsan sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler.Bakayım hemen.:)

      Sil
    2. Benim Google+ hesabım yok yalnız. Gmail adresim var.

      Sil
    3. Bende gmailden attım zaten ya

      Sil
    4. Benim gelen maillerde görünmüyor maalesef.Tekrar gönderme imkanın varsa çok sevinirim.

      Sil
    5. Ben size gmailden attım gelen kutunu kontrol et

      Sil
    6. Gelen kutusundan belki bizim ufaklık kaşla göz arasında ortalıktan kaldırmıştır diye çöp kutusuna dahi baktım.Ama bulamadım üzgünüm.Tekrar gönderemez misiniz acaba?

      Sil
  8. Özlemek bir yağmurun sessizliği gibi ....Yüreğinize emeğinize sağlık güzel satırlar olmuş Sevgiler ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özlemek=yağmurun sessizliği.:) Teşekkür ederim güzel yorumunuz için.Sevgiler.:)

      Sil
  9. Cümleleriniz çok naif :) Özlemek olmasaydı, halimize şükretmeyi de unuturduk herhalde..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsanoğlu herşeyi unutuyor.Ben güzel olan herşeyi özlemeyi seviyorum.Hele sonunda kavuşmak varsa daha güzel.:)

      Sil
    2. :) değil mi hepimiz öyle düşünüyoruz sanırım

      Sil