4 Mayıs 2017 Perşembe

UÇ KELEBEK

Uç kelebek... Benden selam söyle bensiz diyarlara. Konduğun çiçek anlatsın beni sana. Dallar dile gelip şahit olsun bütün yaşanmışlıklara..

Uç kelebek... Yeşilin en yeşiline, mavinin en mavisine. Gözbebeklerimin içine doğru uç. O zaman anlarsın bu gözlerin nelere şahit olduğunu..

Uç kelebek... Öyle uç ki ömrünün kısalığına rağmen uçuşun uzun olsun. Kısacık ömre o kadar çok şey sığdır ki uzun yaşayıp boş yaşayanlara senin hayatın ibret olsun..

Uç kelebek... Balkanlar'ın nazlı çiçeklerine, kanayan yüreklerine, Anadolu'nun yanık bağırlarına, memleketimin dört bir tarafına uç ki seninle hayat bulsun yaşamın kıyısına gelenler. Şirin için dağları delenler, Leyla için yürek çöllerine düşenler..

Uç kelebek... Uç ki kararan gönüller seninle renklensin. Umutsuzluk girdabında sürüklenenler seninle umuda yelken açsın..

Uç kelebek... Bir çocuğun başına kon, talih kuşu niyetine. Bir gencin yüreğine kon, umutları hiç bitmesin diye. Bir ihtiyarın omzuna kon, elini eteğini çekme dünyadan dercesine..

Uç kelebek... Öyle sessizce. Sessiz yüreklere..

26 yorum:

  1. Kelebekler hep uçsun yüreğimize.

    YanıtlaSil
  2. 3.paragrf beni benden aldı desem yeridir :) Şirin bir kelebeği edebileştirmişsin ve çokta güzel olmuş.Ellerine saglık canım.Bide günaydınnnnnnn 💕😄

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Günaydınlar...Ah o üçüncü parağraf belkide hayatın özetidir.Teşekkür ederim:)

      Sil
  3. O güzel kelebek bizim bu diyarlara da uğrar mı...?
    Kelebekler ve kuşlar insana mutluluk veren canlılar.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uğramaz olur mu? Uğrar elbet.Sizi mutlu kılan her şey hep yanınızda olsun.Sevgiler:)

      Sil
  4. Umut hiç bırakmasın bizi. Tıpkı dediğin gibi:)

    YanıtlaSil
  5. Ne güzeldir kelebekler rengarenk, hem çok hareketli bir o kadar dingin ve sakin, huzur verici... Güzel bir deneme kaleminize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Renklerinde canlanıp uçasım geliyor bazen.Onun her hareketi huzur soluklatıyor bana.

      Sil
  6. Bir kelebeğin kanatlarında gördüm ben akşamı..
    Ne geceydi nede sabah.
    Sabahlarımız, umutlarımız çok olsun..şu kısacık ömrümüze çok şeyler sığdırabilmeyi Allah nasip etsin.
    Yazınız çok güzel ve anlamlı olmuş..kendimden çok şey buldum. Elinize ve kaleminize sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir kelebeğin kanatlarında gördüm ben de dünü,bugünü,yarını.Kendinizden birşeyler bulmuş olmanıza sevindim.:)

      Sil
  7. Ayyy sanki beni anlatmışsın bayıldım:))

    YanıtlaSil
  8. Merhaba! :)

    Kelebeğe değer katan bir yazı. Benim de kelebekle birlikte uçasım geldi :)

    Güzel günler dilerim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim.
      Herkes için güzel günler diliyorum.

      Sil
  9. merhaba nesin bloğunun etkinliğinden geliyorum bana da beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz.En kısa zamanda uğrayacağım.:)

      Sil
  10. ay evet evet çok tatlııııı :)

    YanıtlaSil
  11. Kelebekler yönetsin dünyayı. Ne tatlı.

    YanıtlaSil
  12. Ne güzel umuttur kelebek. Zamana değil zamana sığdırılacak şeylere ehemmiyet vermenin diğer adı çok güzel anlatmışsınız serzenişleriniz ve tespitleriniz öyle yerinde ki. Yüreğinize sağlık sevgiler ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kelebekler umudu çağrıştırır.Sizin de yorumunuza sağlık.Sevgiler...

      Sil
  13. Sayənizdə kəpənəyin qanadlarında mən də yol aldım sanki... Qəlbinizə, qələminizə sağlıq.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yolunuz umut dolu olsun o vakit.Teşekkür ederim.

      Sil